Replika Ferrari 380 na základě Pontiacu Firebird
Replik na základě Pontiacu je hodně. Zde, nebo zde a tak dále. Mohlo by se tedy zdát, že úpravci si Pontiac skutečně oblíbili. Otázkou tedy je: Daří se jim i úpravy?
Obvykle se pro úpravu zvolí Pontiac Fiero či Firebird a přetvoří se v libovolné Ferrari. Nejinak je to i v tomto případě. Úpravce tentokrát zvolil Ferrari 308 a nechal mu ve své podstatě původní vlastnosti Firebirdu. Zůstal tedy motor 3,8 V6, zřejmě opatřený čipem, spojený s automatickou převodovkou. Díky úpavě má nepatrně vyšší výkon, nicméně s jízdní dynamikou to už moc neudělá.
V čem tedy spočívá síla této repliky? Nejspíše v nízké ceně. Za 6500 dolarů je k mání vůz s relativně malým kilometrovým nájezdem a ne úplně špatným motorem. Na druhé straně musíte udělat řadu kompromisů a smířit se s tím, že auto nikdy nebude jako Ferrari. I tak ale může být pro někoho tím pravým a kdo ví, třeba se budoucí majitel pustí i do dalších úprav a udělá z tohoto Pontiarri zase o něco více Ferrari.
Další články
Tento příspěvek napsal Inx, 26/08/2011 v 0.04 do rubriky Ferrari, Repliky, Sporťáky. Můžete sledovat komentáře na tento článek pomocí RSS 2.0. Můžete přeskočit až na konec a zanechat komentář. Oznamování momentálně není povolené. |
13 roků zpět
mohli by ste niekde vypatrat ako sa taketo repliky robia? Len sa gituje alebo sa auto cele ocese a ako sa potom robi karoseria?
13 roků zpět
Ahoj, jak se konkrétně dělala tahle tak to nevým. Obecně postupů ja více, ale ten nejčastější (kvalitní) je že zhodí plechy a nechá se jen kostra na ní se napasují nejčastěji laminátové díly. http://tuzing.cz/skvela-replika-lamborghini-a-cesta-k-jejimu-vzniku/