Řítící se stádo 580 koní , ano to je nové Camaro ZL1 modelový rok 2012. Ovšem nezoufejte, takhle “málo” jich zůstane jen za oceánem. K nám pak  dorazí ještě o nějakého toho hřebce navíc.

Motor V8 je přeplňovaný kompresorem o objemu 6,2 litru a je celohliníkový. Při 6100 min-1 disponuje kroutícím momentem 754 Nm. Na klasické převodovce by se vylámaly zuby a tak automobilka GM musela sáhnout po zesílené a to o 30%. V nabídce jsou dvě, manuální a automatická a obě šestistupňové.

Camaro má spousty nových vychytávek, na které u muscle carů nejsme zvyklý. Např. PTM (ESP, launch control, magnetic ride, kontrola trakce), elektrický posilovač řízení, adaptivní podvozek, to vše ničí hravost a neurvalost aut kategorie Muscle car a řadí jí spíš do sekce Ferrari, auto na dálkové ovládání.

Ovšem zůstává otázka, zastaví kotouče 370 mm vpředu a 330 mm vzadu se šesti resp. se čtyřmi pístky tuhle ZL1?

Na posledním obrázku Vám pak dáváme jedinečnou možnost, návod jak z Ikei, jak si složit motor z nového Camara.